Pingla
Flocklös
Kön: Sto
Ålder: 1
Färg: Pärlvit
Ras: Arabiskt Fullblod
Mini-Profile Background: {"image":"http://i59.tinypic.com/10zts2d.jpg","color":""}
Mini-Profile Name Color: ffffff
Mini-Profile Text Color: fffff5
Ny Medlem
Spelas av:
Palicess
|
Inlägg av Pingla Dec 9, 2014 16:40:41 GMT
Hej! Kan du Admin hjälpa mig? Jag har några problem som jag vill ha hjälp med.. heh. ^u^'' 1. Jag kan inte se mina egna "mail" i boxen, bara ibland kan de synas
2. Ser inte mina egna inlägg; måste söka upp dem; står att S har svarat; ser inte S inlägg3. Det står att jag har mail; "nytt" - 4 inlägg men ska vara fler - inte en minut sedan!; ser inte fler än fyra inlägg; finns inga fler sidor att gå och hitta inlägg i mail tillHjälp mig snälla! detta verkar som en riktigt rolig hemsida ju :'c <3
|
|
|
Inlägg av Admin Dec 9, 2014 17:29:13 GMT
Hej! Det verkar som att din dator har hängt sig i tiden för har aldrig upplevt detta själv innan. Ser att inlägget du print-screenade också står som "2 minutes ago". Har du provat rensa dina cookies på datorn? Om du loggar in igen är jag nästan säker på att sidan uppdaterats. Prova, och om det inte funkar så får vi se om det är något annat som buggar.. Vad gäller Shoutboxen har jag också hört från andra medlemmar att den ska vara lite seg att uppdatera.. Jag har ingen som helst kontroll eller kodning till denna så kan tyvärr inte göra något åt saken :/ Man kan ju trycka på den lilla pilen så att Shoutboxen uppdaterar sig själv, men detta funkar inte heller? Och vad gäller sidorna inne på dina meddelande ^^ Du kan bläddra fram och tillbaka längst uppe till vänster: Se om detta hälper och återkom sen till mig! <3
|
|
|
Inlägg av Admin Dec 9, 2014 17:31:23 GMT
Glömde: Du ser väl att dina inlägg svarats när det kommer upp "NYTT" bredvid Participated?
|
|
Pingla
Flocklös
Mini-Profile Background: {"image":"http://i59.tinypic.com/10zts2d.jpg","color":""}
Ny Medlem
Spelas av:
Palicess
|
Inlägg av Pingla Dec 10, 2014 8:24:01 GMT
rensade cookies! allt funkar perfekt! TACK! c: <3 okej, men då vet ju alla att det krånglar för en del med boxen - så det gör inget :3 Aldrig sett den lilla boxpilen förr! den kanske funkar i framtiden när det krånglar, men allt funkar ju nu så C: Jo.. jag såg att man kunde bläddra i mailen där.. men hur mycket jag än klickade och försökte så gick det inte ändå, men det funkar nu! :'D Nej, det såg jag inte participated kommer att komma till hjälp Tack tack tack för all hjälp! <3 Cookies ska hållas rent och fint i framtiden ~
|
|
|
Inlägg av Admin Dec 10, 2014 15:31:58 GMT
Så bra att det funkade! Cookies kan vara lite kluriga En bra baktanke är att rensa cookies när man kollar t.ex. flygsidor. Flygsidorna ser att du varit inne några gånger och därför höjer de priset lite hela tiden; för de tänker att du verkar intresserad av ett visst flyg. Men rensar man cookiesen så förhindrar man detta^^ Vet att det alltid är lite klurigt med nya hemsidor, så bara återkom om det är något annat! <3
|
|
Pingla
Flocklös
Ny Medlem
Spelas av:
Palicess
|
Inlägg av Pingla Dec 10, 2014 16:27:36 GMT
åh, okej xD konstigt! ska hålla det soprent 8) jajamensan! tack igen <3
|
|